Profesionalna pot podjetja je kot neprestano vzpenjanje na vrh gore, ki ga nikoli ne dosežeš. Če bi tukaj zapisali, da je naša vizija v 10 letih postati največji integrator v Sloveniji in pridobiti priznanje Zlata gazela, bi se zlagali. Za nas vizija ni cilj, ampak pot, kot je to definiral slovenski alpinist Nejc Zaplotnik, ki je v prvi slovenski navezi dosegel Mt. Everest.
Naše notranje vodilo je za današnji čas nemara nenavadno. Takoj za odnosom do stranke nam je od vsega drugega najpomembnejše notranje vzdušje med sodelavci. Nismo samo sodelavci, ampak smo si tudi prijatelji.
Rezultanta bo rastla počasi, z obvladljivo hitrostjo. Vsak nov mladi sodelavec bo moral z nami deliti naš pogled na etiko, moralo in svet ali pa ne bo mogel ostati naš sodelavec. Verjamemo v sožitje izkušenj in idej starejših z zagnanostjo in inovativnostjo mladih.
Proti strankam bomo še naprej razvijali visoko profesionalen, a oseben odnos, ki temelji na 100% zaupanju. To ne pomeni, da bomo vedno najcenejši. Pomeni pa, da bomo načrtovali za stranko po svojem prepričanju najboljše možne rešitve. Da bodo projekti, ki jih bodo stranke naročile pri nas, opravljeni s predano inženirsko natančnostjo in da stranke nikoli ne bomo pustili na cedilu v celotni življenjski dobi rešitve.
Na področju partnerstva vidimo odnose s proizvajalci opreme omejene na obvladljivo število najboljših proizvajalcev, kjer niti mi niti oni ne bomo drug drugemu le številka. Za nas partner nikoli ne bo le logotip, ampak fizična oseba, ki jo poznamo, imamo z njo oseben odnos, si medsebojno popolnoma zaupamo na besedo in se osebno angažiramo, da ugodimo naši stranki. Če partner ni sposoben takega odnosa, z njim ne bomo delali.
Naši inženirji se bodo še naprej stalno dodatno usposabljali, vzdrževali najvišje stopnje certificiranja pri naših principalih in Rezultanti zagotavljali visoke stopnje akreditacije za najzahtevnejše projekte.
Trudili se bomo, da bo delež storitev v našem delu še naprej naraščal. Na področju visokih tehnologij je razlikujoči faktor znanje. S kompleksnostjo omrežij raste tudi potreba po specifičnih rešitvah, ki jih je potrebno izdelati po meri. Naš razvojni oddelek tukaj vidi svojo priložnost.
V teritorialnem smislu se vidimo na tržiščih Jadranske regije, svojo prisotnost pa bi radi še naprej širili na ostale slovenske sosede. Pot naprej nam utira dober glas. Najboljši marketing je zadovoljna stranka, ki naprej pove, da znamo narediti, da to naredimo dobro in da nam je vredno zaupati.